piątek, 1 maja 2015

LIEBSTER BLOG AWARD



Najpierw chciałabym podziękować Rose za nominację ( Where Rainbows End). Odpowiem teraz na pytania, które mi zadała. 


1. Dlaczego postanowiłam pisać bloga?

Odp.: Chciałam podzielić się z ludźmi moją twórczością. Miałam nadzieję, że kogoś zainteresuje to, o czym piszę ;)

2. Ulubiona książka?

Odp.: Zdecydowanie seria o Sherlocku Holmesie Arthura Conana Doyle'a.

3. Czy Twoi przyjaciele/rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?

Odp.: Nie. Żaden z moich znajomych nie wie o jego istnieniu.

4. Jakie jest Twoje hobby?

Odp.: Uwielbiam czytać książki. Nie mogę bez tego żyć.

5. Masz jakiś idoli?

Odp.: Moją książkową idolką jest Katniss Everdeen. Cenię ją za to, że potrafiła się poświęcić dla ukochanej siostry i nie wahała się ani przez moment. 

6. Ile już jesteś na blogerze?

Odp.: Na samym blogerze jestem od bardzo dawna. Aczkolwiek jest to mój pierwszy poważny blog. 

7. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?

Odp.: Matematyka i angielski

8. Masz jakiś cytat, który jest dla ciebie ważny?

"Frien­ds are an­gels who lift us to our feet when our win­gs ha­ve troub­le re­mem­be­ring how to fly"

9. Wolisz tańczyć, czy śpiewać?

Odp.: Zdecydowanie śpiewać ;D

10. Kto jest Twoim autorytetem?

Odp.: Jan Paweł II

11.Jeśli miałbyś/miałabyś możliwość przeniesienia się w przeszłość, to jakie czasy byś wybrał/a (np. średniowiecze, starożytność itp.)?

Odp.: Starożytność xD 

Przepraszam za długą nieobecność ;) Jeszcze dziś opublikuję kolejny rozdział :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz